كلمات اغنية عايز أعمل زيك للهضبة عمرو دياب - Ayez Aamel Zayak - Amr Diab

القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات اغنية عايز أعمل زيك للهضبة عمرو دياب - Ayez Aamel Zayak - Amr Diab

 فيديو.. كلمات أغنية عمرو دياب الجديدة عايز اعمل زيك

عمرو دياب - عايز أعمل زيك كلمات

يمكنك الآن الإطلاع على  كلمات أغنية "عايز أعمل زيك " لـ عمرو دياب الملقب بالهضبة 

عمرو دياب يطرح ثامن أغانى ألبومه الجديد بعنوان "عايز أعمل زيك"

 كلمات اغنية عايز اعمل زيك عمرو دياب 2020

عايز أعمل زيك وانسى قولي نسيتني إزاي


أصل أنا بفتكرك خسارة أنا مش نساي


أنا عمر ما قلبي طاوعني ولا ساعدني أنساك


بالعكس ده بيفكرني وبيخسرني سنين


وإزاي شايفك بتبيعني وبتعاتب وياك أنا بسأل نفسي


أنا جبت الصبر ده كله منين اللي يشوفنا زمان


أنا وأنت كنا الروح


بالروح إزاي يا حبيبي هن والأيام ديروح


بعد الحب ده كله عايزنا نبقى لناس تانيين


للدرجة دي أنت شايفنا رحنا ومش ​​راجعين


أول مرة وآخر مرة أدي لحد أمان ماتعودتش


ولا مرة نقطة ضعفي تبان


دايما أي اتنين اتفارقوا مش نفس الأشواق


واحد يفضل ولا همه والتاني بيشتاق


فيديو  كلمات اغنية عايز اعمل زيك عمرو دياب 2021

حيث يمكنك الان تحميل اغنية عايز اعمل زيك عمرو دياب mp3

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات